Discovery Communications започват глобална кампания, насочена към опазването на животинските и растителни видове, които са на път да изчезнат.
За зрителите, нейното началото ще бъде дадено с излъчването на документалния филм „Докато не са изчезнали” по Discovery Channel. Филмът проследява съдбата на едни от най-застрашените видове в света и отпраща предупреждението, че в следващите 100 години, човечеството може да изгуби 50% от всички познати до момента животни. Сред най-застрашените представители на животинското царство са морските костенурки, леопардите, носорозите и орангутаните и за тяхното изчезване сме отговорни всички ние, защото върху съдбата им оказват влияние фактори като замърсяването с въглеродни емисии и развиващите се черни пазари за търговия с животни.
Освен това, филмът ще даде началото на по-голяма, продължителна кампания, обединена под хаштага #StartWith1Thing, чрез която Discovery ще призове към създаване на международно движение зад телевизионното събитие.
Целта на кампанията ще бъде да обедини света, като покаже, че няколко малки промени в ежедневния ни начин на живот, могат да имат големи ползи за застрашените видове, околната среда и човечеството.
Световната премиера на филма ще достигне до зрителите от 220 страни на 2-ри декември. Началният час на „Докато не са изчезнали” за България е 21:00 часа.