ISPO Мюнхен е най-голямото продуктово изложение във сферата на аутдор спортовете в Европа и сред най-големите такива в света. Събитието се организира между януари и февруари в баварската столица вече 45 години. Тази година в изложението се включиха общо 2732 компании от целия свят.
ISPO е единственото изложение, което се старае да ангажира всички участници в индустрията, превръщайки се в поле за обмен на идеи, търсене на бъдещи партньорства и устойчиви продуктови решения. Мероприятието дава надежден ориентир за качество, екологичност и модерност както за аутдоор компаниите, така и за потребителите на тези стоки. По-надолу ви представяме по-значимите според нас моменти от последното издание, провело се между 5-ти и 8-ми февруари.
3 водещи тенденции
обобщения направени въз основа на потребителско запитване сред 3500 човека от района на Германия-Австрия-Швейцария
Електрониката, като допълнение на аутдоор екипировката, е един от най-бързо растящите сегменти на пазара. Примери за такива продукти са устройства, които измерват пулса при физическа активност, такива, които създават модели на режима на сън или загряват дрехите. Най-значими компании в тази насока са Samsung, Casio, Garmin и Polar.
Разграничението между функционалност и модност на аутдор облеклото става все по-слабо. Спорът има все по-голямо влияние върху модата и обратното. Носенето на спортни обувки на работа или пухенка, докато се разхождаме из града, става все по-популярно.
„Офлайн“ остава предпочитания метод на пазаруване. Потребителите ценят компетентната и индивидуална консултация, която получават пазарувайки във физически магазин. Също, възможността да се види продуктът на живо и да се пробва продължава да бъде решаваща за покупката.
Жените в спорта – една от водещите теми на изложението
Нежният пол е тематизиран не само от гледна точка на консуматорска група, а и на представителство в бизнеса. Бягството от стереотипното мислене беше насърчено в серия от лекции и дискусии, организирани в специално обособено пространство за целта. Вниманието беше насочено и към специфичните нужди и желания на жените към аутдор продуктите на пазара.
Устойчиво развитие – един от водещите критерии за оценка на участниците в изложението
Корпоративната отговорност и влиянието върху околната среда при процеса на производство имат голямо значение за повечето потребители и съответно са взети под специално внимание на изложението. Участващите продукти са старателно проучени и снабдени със специален знак за екологичност, в случай че го заслужават. На темата е отредена и специална зала от изложението, където посетителите могат да разговарят свободно с експерти и да получат отговори по конкретни въпроси.
Интересни продукти
Някои от наградените аутдор стоки на изложението
Air от SipaBoards – надуваема SUP сърф дъска
Assassin XL X Force – снежна маска, която е ултра лека, няма рамка, предлага уникална технология против запотяване на плаката
Modloc by Plum – сноуборд автомати, които позволяват лесна смяна на водещия крак (функционално при асиметрични дъски)
TM-Three – първата сноуборд обувка с асиметричен дизайн, която позволява широки възможности за тясна адаптация за крака
Integrated Avalanche System – еърбег раница, комбинирана със специална кислородна система
Sleddogs – „кънки за сняг“, които кобинират ски обувка и мини ска