Включи се в обновяването на уникален обект с неповторими природни дадености!
Национален пещерен дом “Петър Трантеев” – Карлуково (Учебен център Карлуково) е изграден през 1981 г. в местността Калето, на 400 метра от големия вход на пещера “Проходна”. Той е част от 100-те национални туристически обекта.
Новите стопани на Националния пещерен дом търсят човек с опит в управлението на туристически обекти и визия, отговаряща на целите, за които е създадена базата – център за приключения, откривателство и наука.
За нас това е вдъхновяващо и ние подхождаме с голямо уважение към мястото и историята му. Целта ни е да пазим идеята му и да го възродим. На първо място искаме Националният пещерен дом да изпълнява функциите, за които е създаден и да защити гордото си име.
Ако търсите предизвикателство и мислите, че може да помогнете за развитието на уникален национален приключенски център на световно ниво, очакваме вашите кандидатури с кратко представяне или CV на nationalcavehome@gmail.com.
Вижте конкретните изисквания за длъжността по-долу:
ПРЕДЛАГАМЕ:
- Уникална по рода си емблематична и мултифункционална база, с потенциал за различни бизнес елементи за развитие;
- Изграден и разработен свеж екип;
- Изградена и проверена мрежа от местни доставчици и контрагенти;
- Творческа и управленска свобода за развитие на обекта, не нарушаваща главната визия – приключенски център;
- Конкурентно месечно заплащане + бонусна система + възможност за процент от печалба, при добро и устойчиво развитие и резултати;
- Възможност за лично развитие в сферата на приключенския туризъм;
- Настаняване, покрити разходи за транспорт и храна в базата;
- Развити социални канали, модерен уебсайт и резервационна система;
- Маркетинг екип;
- Богата база данни от контакти в приключенският туризъм и спортове.
ИЗИСКВАНИЯ:
• Доказан опит на ръководна позиция в сферата на туризма.
• Познаване на нормативната база за съответната позиция.
• Владеене на английски език.
• Притежаване на умения за детайлно планиране, организиране и оптимизиране на цялостния процес.
• Умение за приоритизиране, спазване и изпълнение на срокове.
• Лидерство и комуникативни умения. Организационни и управленски способности.
• Отговорност и лоялност.
• Добра компютърна грамотност и опит в работата с хотелски софтуер;
• Гостоприемен и харизматичен;
• Ще оценим високо Вашата инициативност и усет за отборна игра!
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Създава, ръководи и проследява цялостната концепция, организация и план за развитие на базата. Следи пазара и конкуренцията.
• Подбор, ръководство и организация на персонал, работни графици, контрол и обучение. Провежда регулярни оперативки, поставя ясни и измерими задачи, контролира изпълнението и постигането на резултати.
• Осъществява и поддържа контакт с различни контрагенти на базата – доставчици на стоки и услуги, туроператори, рекламни агенции и т.н.
• Представя базата пред контрагенти, представители на туристически фирми, туроператори, корпоративни клиенти и други клиенти.
• Организира и отговаря за високото качество на предлаганите услуги и дейността в базата, според стандартите и изискванията на компанията.
• Планира и разработва целеви клиенти и пазари, маркетингови концепции, ценова политика, предлагани услуги и активности, и т.н.
• Отговаря за високата удовлетвореност на клиентите, както и за устойчивото повишаване на финансовите показатели, контролира разходите, изготвя финансови отчети.
• Контролира финансовата отчетност на работните места в центъра.
• Съхранява хотелската документация и регистри.
• Ръководи и контролира дейностите по посрещане, настаняване и обслужване на гостите на базата.
• Контролира спазването на санитарно-хигиенни норми и законоустановените изисквания.
• Отговаря за ремонтите, реконструкциите и модернизацията на хотела.
• Осъществява контакт с гостите, като проучва удовлетвореността им, своевременно реагира на евентуални проблеми и рекламации.
Вижте още: За бъдещето на Национален пещерен дом
За повече информация разгледайте и Фейсбук страницата!