Всеки, който притежава уреди на Керхер, повече от 18 години, може да допринесе за създаването на музей на Керхер в България.
Притежателите на такива машини могат да ги предложат за музея на Керхер като
направят регистрация ТУК. Одобрените машини ще получат сертификат за „Керхер наследство“, ще бъдат представени чрез историята си в експозицията и ще донесат допълнителни облаги за собствениците им.
Керхер празнува 90 години от своето създаване, както и 10-годишнината от основаването на собственото си дружество в България и продължава да доказва своята роля на лидер в иновациите и качеството в индустрията за почистване. Марката е известна със своите решения, осигуряващи безупречни резултати, ефективност и грижа за околната среда, като в същото време продължава да разширява своето влияние, както в България, така и по света.
От самото начало Керхер работи по създаването и внедряването на иновации,
разработването на методология на почистване и проектирането на здрави и ефективни
уреди. За последните 90 години, компанията успя да изгради солидна репутация и
доверие, като присъства в почти всеки български дом. Керхер е не само лидер в
индустриалното почистване, но предлага иновации и за дома, поставяйки висок стандарти за ефективност и устойчивост.
Марката присъства на българския пазар от 1994 г. чрез търговски партньори и
официално представителство от 2011 г., а от 2015 г. е със собствено търговско дружество. През тези години е подкрепяла както бизнеса, така и домакинствата, като
предлага решения, които правят живота по-лесен и по-чист.
„Всеки ден в Керхер работим със страст и отдаденост, за да създаваме нови
продукти и решения, които правят разликата. От професионално оборудване до решения за дома, ние поставяме стандарта за качество и ефективност, като винаги търсим нови начини да усъвършенстваме почистването, без да правим компромис с устойчивостта и качеството“, споделя Мартин Василев, управител на Керхер ЕООД.
90 години Керхер е символ на успех и иновации в миналото, но и обещание за още
по-чисто и по-добро бъдеще. Компанията ще продължи да инвестира в иновации, да
работи за устойчивост и да предлага решения, които осигуряват ефективност и грижа за околната среда.