Да си главен герой в 300-километрово приключение северно от Полярния кръг. Да управляваш кучешки впряг в снежна Лапландия. Да заспиваш, гледайки Полярното сияние. Да пътуваш сред отрупани със сняг гори, безкрайна тундра и замръзнали езера. Звучи като зимна приказка, като мечта, но се оказва, че има кой да я сбъдне.
Една шведска компания за екипировка със заплитащото езика име FJÄLLRÄVEN прави игра с награда полярно приключение през 2015-та година. Правилата са прости и не изискват предишен северен опит. Избираш видео, качваш го на сайта им, мотивираш се, агитираш повече хора да гласуват. Половината от участниците обаче ще бъдат избрани от журито на FJÄLLRÄVEN, затова дори и само с креативност може да се спечели.
Срокът е до 12 декември 2014, а приключението се казва FJÄLLRÄVEN POLAR 2015.
Повече подробности за играта ще намерите на сайта Fjallravenpolar.com.
В превод „Fjällräven“ означава арктическа лисица. Компанията е основана през 1960 г. Мисията й е да вдъхновява хората за активен начин на живот, като произвежда функционална и издръжлива outdoor екипировка, отговорна към човек, звяр и природа.
Най-популярните продукти на фирмата са якетата Greenland и различни модели на раницата Kånken.
Макар, че в България брандът все още е слабо познат, в Западна Европа Fjällräven е една от най-продаваните и предпочитани марки за outdoor облекло. Само в Берлин има 16 магазина продаващи Fjällräven.
Името на марката стои редом до шведски гиганти като Volvo, Absolut и IKEA. Логото с лисицата е отличителният знак, който хората навсякъде по света разпознават лесно. Той е символ на любовта към оutdoor обществото и приключенията в природата.
Повече за Fjällräven можете да научите от тук.
Продуктите на Fjällräven можете да намерите в електронния магазин Camouflage.bg, както и във физическия, който се намира в София, жк Гоце Делчев, ул. Костенски водопад 58.