Между 26 и 29 януари в Мюнхен за поредна година се проведе най-голямото спортно изложение в света за иновативни спортни продукти ISPO Brand New.
ISPO е ежегоден конкурс за спортни стоки. Журито на конкурса се състои от независими професионалисти, които оценяват стотици спортни продукта всяка година. Оценките на ISPO често служат за отправна точка на търговците на екипировка по цял свят при определянето на продуктова им гама.
На ISPO 2014 са участвали 2 565 изложители от 51 страни.
Тази година ISPO успя да привлече над 80 000 посетители от 110 страни. 66 процента от посетителите са били от чужбина, повечето от тях от Италия, Австрия, Швейцария, Франция и Великобритания. Тази година на изложението е имало засилен интерес и от държави като САЩ и Русия.
Клаус Дитрих, председател на Ръководството на Messe München, където се провежда ISPO: „Атмосферата на ISPO МЮНХЕН 2014 беше много добра. Всички статистически данни са изключително положителни и още веднъж потвърждават нашата роля като водеща международна платформа за целия спортен бизнес.“
Един от българските продукти, печелили награда от ISPO Brand New, са надуваемите снегоходки SMALL FOOT. Продуктът е сред победителите в категория зимна екипировка.
Други продукти, печелили награда за иновация от ISPO, предлагани на българския пазар, са раницата за фрийрайд и ски алпинизъм Matrix 30 MBS и ски гащеризона BIMB PRO GORE-TEX SUIT на MILLET.
Следващото изложение от серията ISPO ще бъде в Пекин от 19 до 22 февруари, а ISPO МЮНХЕН 2015 ще бъде между 5 и 8 февруари догодина.
Повече за ISPO Brand New и иновациите в спортните стоки тази година можете да научите от официалния сайт на изложението ispo.com.