Пускаш фантазията си да лети свободно и – вече няма нищо невъзможно! Но после неизбежно идва въпроса как да осъществим идеите си в полето на ежедневието, за да не останем само с безплодните фантазии…
PUMA Creative Factory е създадена точно за вас – хората, за които въображението се числи към най-важните телесни органи. Да, факт е – хиляди магазини из улици и молове предлагат удивително изобилие от обувки във всички материали и цветове на дъгата. И затова е още по-удивително, че час след час, ден след ден никъде не откриваш това, което търсиш. Обувката, която вътре в главата ти отдавна живее свой собствен живот – детайлно изпипана, създадена точно и единствено за теб и абсолютно уникална и неповторима. Дай й шанс да просъществува и в реалността – на помощ ще ти се притече именно Креативната работилница на PUMA. Единственото, от което имаш нужда, е идея – материалите и изработката са от PUMA.
Уникалната възможност да отъпчете софийските улици с PUMA собствен дизайн, дойде в България в края на ноември в магазин STEP UP (бул. „Витоша“ 23). Процесът протича по следния начин: първо си избирате матрица – имате на разположение два култови модела на марката, Basket и First Round. За всяка част от обувката имате богат избор от материи и цветове, които да разгледате и пипнете на място и да прецените как точно да съчетаете. Накрая идва и финалното асемблиране и поръчване на обувките със специално приложение върху последния модел iPAD. И – готово – до шест седмици създадения лично от и за вас чифт PUMA е в ръцете и на краката ви. На практика, благодарение на иновативността на марката получавате най-доброто от двата свята – този на усещанията и този на най-новите технологии.
За популяризирането на идеята PUMA покани четирима приятели, посланици на марката – Вероника Вапирова, Досю Амуджев, Ивайло „Фози” Станчев и Никола Стойнов, които вече направиха своите Puma Creative Factory обувки. Техните прототипи бяха показани по нетрадиционен начин на специално ревю-пърформанс на 25 ноември в клуб Culture Beat. Там имаше и големи картонени роботи със светещи очи, забавен телефон, направен от кутия зa обувки PUMA, а порталът, от който излизаха моделите, беше изграден от тематични подложки за чаши PUMA, които бяха раздадени на присъстващите за спомен. Манекените не просто дефилираха, а имаха и по една актьорска задача при всяко от появяванията си. Ревю-спектакълът беше съпроводен и с интересна мултимедия – презентация на кампанията.
Изненадата на вечерта бяха финалистите от „България търси талант” – група „Ефект”, които освен че се изявиха като манекени, за финал направиха известния си брейк-танц „на глава”, под акомпанимента на част от страхотните „Стрингс” (щрайх – Венета Георгиева и Радина Радева ). В допълнение, новаторският дизайн на клуба беше идеален за разкриване на концепцията на кампанията – доколко ние и PUMA може да сме креативни. Всички присъстващи видяха на живо колко разнообразни биха могли да бъдат обувките им и истински се забавляваха с Работилницата на PUMA.
Екипът, осъществил градивния замисъл, се състоеше от Константин Ачков и Явор Йорданов – дизайн, Мила Челанович – сценарий и режисура, грим и прически – Грета Великова, а дейно участие взе и самият Управител на Пума България ЕООД – г-н Сава Бобчев.
А на финала стана ясно, че няма как подобна вечер да остане сама за себе си – защото PUMA Creative Factory не може да е еднократно събитие, а e вид състояние на ума, вътрешна настройка и осъществен във времето диалог между марката и нейните потребителите. Така че в бъдеще ще ни очакват още редовни креативни събития и предложения, за да сме сигурни, че връзката между въображение и реализация продължава да се развива и става все по-силна. Защото е важно да даваме на идеите си поле за действие – а PUMA прави точно това.
PUMA е една от водещите компании за спортно-ежедневна екипировка, която разработва и произвежда обувки, дрехи и аксесоари. Фирмата се ангажира да работи по начин, който спомага за опазването на планетата, като поддържа креативността, SAFE устойчивото развитие и мира, и остава вярна на ценностите за честност, откритост, позитивност и креативност във всички свои решения и действия. PUMA започва от спорта и достига до висшата мода. Продуктите й за професионален спорт и ежедневието включват категории, като футбол, бягане, моторни спортове, голф и ветроходство. Серията The Black label е основана на сътрудничество със световно известни дизайнери, като Аликзандър МакКуин, Михара Ясухиро и Серджо Роси. PUMA Group притежава марките PUMA и Tretorn. Основаната през 1948 г. компания разпространява продуктите си в повече от 120 държави и дава работа на повече от 9,000 служители. Фирмата се управлява от офисите в Херцогенаурах (Германия), Бостън, Лондон и Хонг Конг.
Повече информация на puma.com.
провежда ли се още подобна инициатива, в смисъл да си направиш собствен дизайн на обувката? иначе ‘партито’ е било яко!