Вече 1% от всичко, което си купите от магазини Basecamp се връща там от където е тръгнало – в природата
Българските магазини за спортна екипировка Basecamp станаха част от световната организацията, насочена към грижата за синята ни планета – 1% for the Planet. Стъпката дойде логично след включването на Patagonia към марките, които Basecamp предлага.
Организацията 1% for the Planet е създадена от основателя на Patagonia, Ивон Шуинард и Крейг Матюс, собственик на Blue Ribbon Flies. Тя е насочена към изграждане на бизнес, който е отговорен и ориентиран към грижата за околната среда. Членовете на организацията даряват 1% от годишния си оборот от продажби за борбата с климатичните промени. Събраните средства се насочват към различни неправителствени организации, които се борят срещу замърсяването на горите, океаните и реките,защитават земята и търсят начини за устойчивото развитие на земеделието и енергетиката. По този начин бизнесът връща онова, което е взел от природата.
До момента в 1% for the Planet членуват над 1 200 компании от 48 страни по света. Една от тях вече е и българската XCoSports с веригата си магазини Basecamp.
Всеки закупил от продуктите, които магазините предлагат, става част от тази глобална мрежа, чиято цел е да остави по-здрава планета на поколенията от тази, която е получила.
„Любовта към спортовете на открито, означава и любов към природата. Грижата за нея е грижа за нас самите и нашето място в нея. Щастливи сме, че вече сме част от 1% for the Planet и се надяваме с това начинание да направим съпричастни и нашите клиенти и приятели.“, каза Дарина Тодорова, управител на XCoSports България.
”Включването в 1% for the Planet показва, че XCoSports има сериозна обвързаност за инвестиции в устойчивото развитие,” казва Джон Таширо, главен изпълнителен директор на 1% for the Planet. “Те използват бизнеса, като инструмент за ангажиране и мотивиране на техните клиенти и в партньорство с организациите за борба с климатичните промени допълват тяхната марка и основна дейност. Развълнувани сме да приемем Basecamp в нашата глобална мрежа.“
“През десетата ни година празнуваме, че нашите членове са дарили вече над 100 милиона долара критично важни средства. И това е само началото.” коментира Таширо. “Ние виждаме, че марките също имат ползва да инвестират финансово в околната среда; потребителското търсене движи този успех. Това е цялостна промяна на парадигмата и ние сме развълнувани, че толкова много иновативни компании са готови да се включат в движението с огромен ентусиазъм”.
XCoSports България е вносител на висококачествена екипировка за спортове на открито и представител за България на марките: GoProCameras(САЩ), Scarpa (Италия), Silva (Швеция), Gerber (САЩ), DirectAlpine (Чехия), GenuineGuideGear G3 (Канада), ABS Airbag (Германия), Patagonia (САЩ), BlueIce (Франция), Ortik (Португалия), NST Labs (France), Black Diamond (САЩ), MontBell (Чпония), Point 6 (САЩ), Ryders (Канада), Smartwool (САЩ), Chimpanzee (Чехия), LyoFood (Германия), Lupine (Германия).
За допълнителна информация – XCoSports.com и facebook.com/XCoSports.