Heineken се опитва да разбере какви всъщност се оказват мъжете, когато ги извадиш от рутината на ежедневието и ги оставиш сами в необятната пустош. За да разбере това, Heineken остави гръцкия йога инструктор Ставрос по средата на джунглата в Камбоджа. Той обаче не е сам, всички ние можем да следим какво му се случва по време на неговото пътуване – The Voyage.
Това е The Voyage, новата кампания на световноизвестната марка за премиум бира Heineken®. Тя изпраща различни мъже на другия край на света и ги оставя на най-отдалечените краища на земята с нищо друго на разположение, освен най-необходимото и няколко насоки за предстоящото им пътуване. Резултатът се казва Dropped – поредица от епизоди, които проследяват приключенията на нашите безстрашни пътешественици в рамките на едно легендарно пътуване.
Повече за Dropped можете да научите от 360° и от facebook страницата на кампанията.