Dropped – екстремният социален експеримент на Heineken®

0
 

Сподели

Shares

Добре дошли в Dropped – предизвикателството на Heineken®, в което право на участие имат пътешествениците, влюбени в приключенията.

Dropped

Раждаш ли се легенда или се превръщаш в такава? Отговорът на този въпрос Heineken® търси чрез най-смелия си експеримент до момента, част от световната кампания на марката The Voyage. С него Heineken се опитва да разбере какви всъщност са мъжете, когато ги извадиш от рутината и сигурността на всекидневието и ги оставиш сами в необятната пустош на някой отдалечен край на света.

Представете си само! Вие сте самоуверен, имате богат социален живот и работа, която обичате. Това обаче няма да ви помогне, щом изборът на Heineken падне върху вас и ви даде шанс да станете част от легендарно приключение, подлагащо на изпитание всичко, което сте свикнали да мислите за себе си. Идва хеликоптерът, който ще ви отнесе на мечтаното място и … изведнъж се оказвате сам върху глетчер насред дивата Аляска. Разполагате само със смокинг, спасителен пояс и самолетен билет към дома, които не е ясно дали изобщо ще са ви от полза, а единственият транспорт – е, той е на стотици километри разстояние. Резултатът ще видите в поредицата от епизоди на Dropped в YouTube канала, които проследяват приключенията на нашите безстрашни пътешественици в рамките на едно легендарно пътуване. Там зрителите следят всяко едно пътуване, имат достъп до съдържание от документален тип и могат да допринасят за развитието на кампанията, като качат собствено видео.

 

 

Всяко от приключенията в Dropped е създадено спрямо личността на участника и има за цел да го накара да победи страховете си, като го изправи до ръба на възможностите му. Те се сблъскват с труднодостъпен терен, любопитно местно население и необичайни форми на транспорт като всичко това се случва на територията на четири континента. Зрителите могат да следят действието и чрез дневниците на участниците, в които те публикуват новини около пътуването.

Крайната цел? Домът. Дали ще успеят? Отговорът е в ръцете на всеки един от участниците. Краят на всяко пътуване е напълно непредвидим и нережисиран, защото Dropped иска да постигне максимална автентичност. Финалът зависи изцяло и единствено от това колко силно е желанието им да посрещнат предизвикателството. Можем да кажем със сигурност единствено, че легендите не се раждат, те сe създават.

Клипът на Voyage, вдъхновил експеримента Dropped, се появи официално по телевизията на 19-ти юни, а епизодите от първото предизвикателство са на разположение на Heineken.com и в YouTube от 17-ти юни. Всяко приключение се състои от три отделни епизода – по един на седмица, допълнени от мейкинг кадри и видео материали.

От екипа на Heineken коментират: „Чрез The Voyage – петата кампания от нашата платформа Legends, искаме да стигнем по-далеч от това да вдъхновим мъжете да приемат света с отворени обятия. Ще дадем шанс на няколко от тях да надскочат границите на своята зона на комфорт. Dropped е социален експеримент, който ги предизвиква да покажат истинската сила на характера си и ако посмеят, ще получат едно наистина легендарно преживяване.“

В рамките на кампанията The Voyage българските потребители могат да се включат в специална онлайн игра чрез код под капачките и кеновете, която ще постави на изпитание уменията им за ориентация и ще ги изпрати на едно дигитално пътешествие.

Очаквайте Dropped приключенията на гръка Ставрос в Камбоджа всеки петък от месец юли в 360°.

Сподели

Shares

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведи твоят коментар!
Моля, въведи твоето име тук.