Водещата в световен мащаб, аутдор компания Jack Wolfskin, представи новата стратегическа посока на марката, под ръководството на главния изпълнителен директор Ричард Колиър, с пускането на своята колекция есен/зима 2022 г.
В основата на тази насоченост са новият слоган „We Live to Discover“, както и фината ревизия на корпоративната идентичност и известното лого с вълча лапа. Jack Wolfskin се води от разбирането, че всички хора имат присъщо желание да откриват.
Високи стандарти
Компанията насърчава всички да се свързват с природата, чрез трансформиращи преживявания, споделени с приятели и семейство. За тази цел тя разработва проектирано в Германия облекло, обувки и оборудване, с най-високи стандарти на технология, дизайн и устойчивост.
„Jack Wolfskin е изкован около лагерен огън преди повече от 40 години. Сега връщаме марката към нейните корени“, казва Колиър. – „С нашите продукти и опит ние даваме възможност за трансформиращи моменти на откриване за всички. Насърчаваме хората да излизат близо и далеч, и да откриват заобикалящата ги среда. Радостта от откриването и споделените моменти са по-важни от достигането на конкретни дестинации. Jack Wolfskin е марка за всеки, който следва своето любопитство.“
Като част от новата стратегическа посока на марката, Jack Wolfskin модернизира своята продуктова и технологична архитектура. Ясният фокус върху избрани дейности и целенасочени технологии за туризъм, колоездене, преходи и ски турове осигуряват многостранни и надеждни опции за всички типове клиенти.
Издръжливост, надеждност, производителност
При разработването на продуктите Jack Wolfskin се ръководи от своя немски дизайнерски дух, който се характеризира с издръжливост, надеждност и производителност. Мисията на компанията е да предостави най-добрите и устойчиви решения, които минимизират въздействието ѝ върху планетата. Резултатът е най-иновативното и устойчиво оборудване, което вдъхновява хората да (пре)открият връзката си с природата, защото „колкото повече знаем за природата, толкова повече се грижим за нея“.
Имайки това предвид, колекцията есен/зима 2022 г. представя: „Проектирано в Германия, доказано в дивата природа.“
Фирмен портрет
Jack Wolfskin е основана през 1981 г. и е водеща марка за открито в Европа, която бързо се разраства по целия свят. Компанията е единственият доставчик на облекло, обувки и оборудване, който предоставя устойчив немски дизайн и инженеринг, за да вдъхновява и позволява откриването сред природата.
„Нашата амбиция е да създаваме непрекъснато най-устойчивите решения за облекло, обувки и оборудване. Всеки продукт, който правим, е проектиран около функционалност, издръжливост, надеждност и качество чрез прецизно производство.“
Jack Wolfskin се стреми да разшири и задълбочи преживяванията на открито, чрез споделяне на знания и информация. Насърчава хората да открият нови граници извън зоната си на комфорт и да прегърнат нови и неочаквани моменти на открито.
Водещата аутдор компания Jack Wolfskin е със седалище в град Идщайн, Германия, в гористия регион Таунус, който е и тестова площадка за продуктите на компанията. Всички продукти на Jack Wolfskin се характеризират с висока степен на функционалност и иновативност.
Компанията представи множество материали и технологии, включително фамилията Texapore, патентована водоустойчива и дишаща мембранна технология, която включва Texapore Ecosphere, единствената 100% рециклирана водоустойчива и дишаща мембрана на аутдор пазара. Един от ярките примери за този тип продукти е якето JACK WOLFSKIN ROMBERG 3IN1 JKT M.
Подход и стандартизация
Какъв е подходът на Jack Wolfskin към изграждането на продукти и как се контролира производството?
Продуктите на Jack Wolfskin се произвеждат в Югоизточна Азия и Европа. През юли 2010 г. Jack Wolfskin се присъедини към FWF, Fair Wear Foundation, която гарантира, че доставчиците спазват социалните стандарти. FWF, базирана в Холандия, е асоциация на различни групи по интереси от бизнес предприятия, профсъюзи и неправителствени организации (НПО), които са си поставили за цел устойчиво подобряване на условията на труд в текстилната и шивашката промишленост. Jack Wolfskin също се придържа към Целите за устойчиво развитие на ООН, установени през 2015 г., които следват водещия принцип за създаване на глобални хуманни условия на живот, при които всеки човек може да води пълноценен и самоопределящ се живот.
Ангажиментът на Jack Wolfskin за устойчивост
Подобряването на устойчивостта и намаляването на нашия екологичен отпечатък, където е възможно, е приоритет. „Искаме да образоваме и да повишим осведомеността за красотата, крехкостта и чудесата на естествения свят.“ – казват от компанията.
Все по-голям брой продукти на компанията са направени от рециклирани материали. PFC са елиминирани от облеклата и оборудването, пълното им елиминиране в категория обувки ще стане до 2025 г.
Jack Wolfskin използва изключително сертифициран органичен памук и сертифициран „отговорен“ пух. До 2025 г. цялата вълна ще бъде доставяна от доставчици, сертифицирани съгласно „Стандарта за отговорна вълна“.
Компанията извършва отговорно управление на химичните вещества и околната среда във веригата за доставки, в съответствие със системата bluesign®, с която си партнира от 2011 г., така че досега повечето материали отговарят на изискванията на системата. Стриктно се следят вредните вещества и на място в производствените съоръжения. „Нашите цели за устойчивост ни мотивират да продължим по този път и да разработваме още по-щадящи околната среда и иновативни материали в бъдеще.“ – заявяват от Jack Wolfskin.
Продуктите на Jack Wolfskin ще намерите в магазините на SPORT DEPOT.