Когато в една концепция се обединят идеите за магазин за лайфстайл облекло и място, на което хората с един и същи поглед върху собствения си начин на живот могат да се срещат и общуват, се появява “Neighborhood”.
Най-новият магазин на adidas, в който ще бъдат излагани модели обувки и облекло от серията Originals, беше открит на 18-и август в Mall of Sofia. По време на откриването бяха представени и най-новите модели на обувките NMD, а гостите на събитието имаха възможността първи да разгледат и пробват обувките, които вече са разпознаваеми в целия свят.
NMD са създадени, за да отговарят на съвременния начин на живот. Те съчетават класиката с иновациите и използват препратки към някои от най-успешните модели на adidas като Micro Pacer, Rising Star и Boston Super. Тези обувки отдават почит на колективната памет на adidas, като смело експериментират с нови форми и материали.
NMD технически е маратонка за бягане, но е изработена като лайфстайл обувка. Средната част на подметката на NMD е изградена с помощта на BOOST технологията, съчетана с EVA елементи, които придават издръжливост и динамичност на цялата подметка, а горната част залага на здравината на технологията Primeknit на adidas, осигурявайки нови нива на стабилност и динамика.
Партито по случай откриването на магазина и представянето на новите модели обувки събра на едно място музиканти, актьори, стилисти и блогъри. За доброто настроение по време на представянето се грижи DJ Мартен със селекция с музиката на познатите adidas лица – Pharrell Williams, Rita Ora и Kanye West, чиито колекци за спортния бранд все по-усилено налагат световните тенденции в уличната мода.