Polaris ATV
Сред най-популярните ATV модели са работните Polaris Sportsman Utility, които се предлагат в широка гама от модели – XP 1000, 850 SP, както и бюджетно ориeнтираният изцяло нов Sportsman 570 EFI. Всяка една от работните машини на Polaris може да бъде поръчана и в двуместна версия Touring за още по-голяма функционалност.
При спортно ориентираните машини, Polaris изцяло преработи популярния си модел Scrambler, чрез който компанията се стреми да увеличи имиджа си и да стимулира продажбите на своите по-скъпи и мощни превозни средства.
През 2015-та година върховата модификация в семейството на спортните ATV е Scrambler XP 1000 EPS. Той разполага с най-високата мощност от 88 к.с., показатели за ускорение, клийрънс и ходове на окачването от всички ATV във високия сегмент. Двигателят на машината е базиран на доказалия се в Scrambler 850 H.O. агрегат. Обемът на двигателя е увеличен на 952 куб.см, като се отличава с изключителна мощност и липса на вибрации.
Polaris Ranger
Работната гама на Polaris Ranger съчетава възможностите на товарен автомобил с бързината и ловкостта на гладен хищник. Ловците ги харесват заради изключителната проходимост и възможност да превозят богатия улов, а минималното въздействие върху тревните площи и безграничните възможности ги правят незаменим помощник на фермерите, както и за разпускаща разходка сред природата.
Серията Ranger се подразделя на три класа машини в зависимост от своите габарити и брой места:
• Компактни двуместни Ranger машини – ETX 570 и изцяло електрическата версия EV
• Пълноразмерни Ranger машини за трима пътници – 570 Full-Size, 6×6 (шест двигателни колела), XP 900 и Ranger Diesel
• Удължени версии с втори ред седалки, оборудвани с двигатели с обем 570 куб.см, 900 куб. см. или 1000 куб. см. дизел
За 2015 г. 75% от гамата на Ranger получи увеличена мощност на двигателите и подобрения по екстериора по подобие на флагмана Ranger XP 900. Дебют прави и шестместната му версия Ranger Crew 900
Сърцето на този модел е модерен двигател ProStar с 900 куб.см. обем и невиждани до момента за такъв род техника 68 к.с. мощност. За ефективното предаване на цялата тази динамика към настилката и тук се грижи уникалната система за двойно задвижване на Polaris “On-Demand True All-Wheel Drive with Turf Mode”. Машината е в състояние да тегли прикачен товар с маса до 1 тон, а в товарното отделение могат да бъдат побрани над 680 килограма товари.
Polaris RZR
Polaris твърдо вярва, че една машина трябва да бъде или спортна или работна! Компромисите остават винаги компромиси. Затова създаде, разработи и непрекъснато усъвършенства отделна спортна серия Ranger RZR, което в последствие се превърна в световна тенденция и днес почти не съществува конкурентен производител, който да не полага усилия да достигне Polaris RZR.
Да притежаваш RZR означава не просто да се наслаждаваш на горските пътеки, дюните или пустинните пясъци – това е общност на собственици, които споделят цялостното RZR изживяване и начин на живот.
През 2015 г. Polaris предлага най-голямата гама от RZR машини за всички времена, както и подобрения във всяко едно направление.
За почитателите на горското каране, серията RZR се завръща към корените си, чрез пускането на пазара на изцяло новия RZR 900. Машината се задвижва от ProStar® 900 двигател с 75 к.с., който осигурява мощно ускорение и много по-добро съотношение между маса и мощност, спрямо предшественика си – превърналият се в култ RZR 800.
Безспорен флагман е RZR XP 1000. Този топ модел предлага съществени иновации във всяка една от ключовите характеристики на подобен род техника – мощност, окачване и бързина, а в допълнение и изцяло нов интериор и опции за персонализация.
Специално разработен за модела е двигателят Polaris ProStar™ 1000, който вече предоставя мощност от 110 к.с. Повече от 80% от въртящия момент на двигателя е на разположение до 3500 об. мин., като по този начин XP 1000 разполага с огромен резерв от мощност още в ниските обороти.
Окачването на XP 1000 е усъвършенствано като дизайн и геометрия. Клийрънсът е увеличен с 25% и вече достига внушителната стойност от 34,3 см. Предното окачване е с променена геометрия, което спомага на водача за по-голяма маневреност и лекота на управлението. Междуосието е увеличено на 228,6 см., и за първи път в индустрията се вграждат специални 22 инча гуми Maxxis Bighorn.
Флагманът на серията също така вече се предлага и в четириместен вариант!
Пълната гама от модели е достъпна в България чрез официалния дилър Митвас ЕООД.