2017 година завърши с няколко повода за празнуване за българската марка, произвеждаща зимна екипировка Диел Спорт. През изминалата година Диел навършиха 25 години от създаването си, които станаха повод марката да се обърне назад към всичко, постигнато досега, но и да си постави нови цели.
ВИЖ ПОВЕЧЕ: Диел са на 25!
2017 е белязана обаче и от още една годишнина – 15-тата от сътрудничеството между марката и творческото студио Oh Yeah, което през годините довежда до създаването на многобройни кампании, работещи както за разпознаваемостта на марката, така и за популяризирането на зимните спортове и възможностите за активности в планината.
Заедно двете компании създават някои доста готини кампании. Една от любимите ни е The Mountain is My Home, с която Диел ни убеждават, че ще ни накарат да се чувстваме като у дома си в планината. Ако приемем, че вкъщи е горе сред природата, не е трудно да си представим, че диванът е лифт, охранителната камера е сова, а тоалетната е… борче.
С ±Gravity Диел и Oh Yeah ни напомнят, че свободата е основна концепция в спортните облекла на марката. Те не ограничават движенията ни, което ни помага да изпитаме максималнмо удоволствие от любимите си спортове, да се почувстваме леки и ведно с природата.
Освен това, творческото студио е създавало за марката и илюстрации за облеклата, като тези за детско-юношеската серия ски якета от 2011 година.
Всичко актуално около Диел можете да следите във фейсбук страницата им , а повече за Oh Yeah има на сайта.