Позната и обичана в света от създаването си през 1960 г. и на българския пазар от 2019 г., Fjällräven (Фиелревен) е емблематична шведска аутдор марка с доказало се качество. На 8 декември 2023 г. марката отвори вратите на новия си дом в Paradise Center, точно навреме за коледните празници.
Основана преди повече от 60 години, Fjällräven създава издръжливо и функционално оборудване за приключения на открито. Разнообразието от продукти варира от облекла, като панталони и якета за живот сред природата, до екипировка като раници, палатки и спални чували, и верни спътници за градски приключения като обичания Kånken.
Новият дом на Fjällräven е разположен на ниво -1 в Paradise Center. Той отваря врати в партньорство с BullTech Fashion – местният партньор на Fenix Outdoor, под чиято шапка е брандът Fjällräven. Двете компании обединяват сили на българския пазар, за да постигнат една от най-важните цели на Fjällräven – повече време сред природата с грижа за нея.
Този магазин и партньорството с Fjällräven са сбъдната мечта за мен! Дълго търсих екипировка за живот на открито, която да е устойчива на теста на времето, но и с мисъл за самата природа. Такава, която е едновременно стилна и висококачествена. Философията на бранда ме спечели от първия ден и съм изключително щастлива, че Fjällräven вече има своя нов дом в Paradise Center.
Василка Стоева, собственик и изпълнителен директор на BullTech Fashion Ltd.
Изключително щастлив съм да бъда отново в София за откривиането на новия магазин на Fjällräven. Стъпихме на българския пазар преди повече от 5 години и за това време ясно можем да видим увеличаване в търсенето на първокласни и устойчиви продукти за живот на открито. През тези години създадохме и много нови приятелства, така наричаме ние своите фенове и партньори. С този нов магазина искаме да предложим още по-широка гама от продукти, свободни от PFC, на своите приятели, за още повече споделени моменти на открито.
Харалд Хайм, главен оперативен директор на Fenix Outdoor Emerging Markets.
Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е България. Заедно с Hanwag, Primus и Royal Robbins, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. От тази година брандът официално е на 100% свободен от употребата на PFC дори и в най-малките детайли като циповете. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.